Spänn fast säkerhetsbältena och inta era platser

Nu händer det! Idag flyger jag hem. Ännu känns det bara jätteabsurt och svårt att förstå. Jag fattar väl när jag står på Arlanda och undrar varför saker är i tid och bilarna kör på höger sida.

Igår åkte vi in och tog sista solningen och dopet på Fairway. Efter det fick vi hjälp av Harriet att hitta en bra salong att fixa våra fötter och händer i. Så nu är de rentvättade, filade, masserade och otroligt jäkla fräscha. Förmodligen bätte än när jag kom. 60kr, det tyckte vi va ett värt pris. :) Sen åkte vi och handlade och Cece fick sista kvällen till ära laga korvstroganoff, hon gillade det så mycket sist jag lagade att hon vill kunna göra det själv. Svullomiddag och som efterrätt hade jag unnat mig nutella, väldigt nyttigt. Vi avslutade med att titta på amerikanska The girl with the dragon tattoo. Svenska varianten är ju faktiskt bättre. Sorry Hollywood.

Nu sitter jag vid datorn, har packat allt utom handbagaget. Har garanterat lite mer packning än lämpligt. Men 3tusen på Visa-kortet borde väl räcka för övervikten, om de kräver mig på cash. Inväntar Kiwi, sen ska jag duscha och göra mig iordning, packa handbagaget.
Klockan 12 komme chauffören som ska ta oss till flygplatsen, man vet ju aldirg hur lång tid det tar här i Uganda och dessutom ryktas det om att man ska checka in tre timmar innan. Så det är lika bra att vara där i tid. Flyget lyfter inte fören sex-tiden. Enligt biljetten.. :)

Sa hejdå till Cece klockan sju nu på morgonen, känns inte kul. Kommer sakna henne massor. Hon är helt fantastisk.

Jaha. Lite svensk musik för att känna in stämning och en sked nutella till frukost blir det nu. Sista inlägget kommer imon kväll när jag landat, tagit mig hem, ätit, kramat Elin och installerat mig lite i lägenheten hemma i Solna.

Puss puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0